Vacature Backoffice medewerker

Backoffice medewerker in Hoek van Holland

Samenwerken, meedenken, ondernemen en klanttevredenheid. Dat zijn dewoorden die deze organisatie goed omschrijven. En er is een plekje op kantoor voor een administratieve kracht op de backoffice. Je helpt de planning en orderadministratie. Je kan hier in overleg met je collega's jouw sterke kanten inzetten. Het gaat om een fulltime functie (parttime mogelijk) waar je direct een contract krijgt. Je werklocatie is nu nog Hoek van Holland, maar volgend jaar verhuis je mee naar het nieuwe pand in Maasdijk (Honderdland)!

wat bieden wij jou
  • ADV dagen in tijd óf geld, reiskosten en pensioen
  • direct een jaarcontract bij het bedrijf
  • borrels en fiets leaseplan
  • ruime ontwikkeling en groei mogelijk
  • bijna een gloednieuw kantoor op Honderdland
  • zowel parttime (32 uur) als fulltime mogelijk
wie ben jij

Als backoffice medewerker ben je de steun van je collega's. Je schakelt veel en pakt precies dat op, waar zij overlopen. Daarvoor is wat administratieve kennis nodig, maar vooral de juiste instelling. Je bent klant- en servicegericht en werkt secuur. Je kunt goed in teamverband werken, maar ook zelfstandig. Af en toe is een woordje Engels wel handig, maar dit mag heel basic zijn. Daarnaast ben je handig met computersystemen en krijg je energie van werken in een groeiende en ondernemende organisatie. Wat zijn de harde eisen?

  • je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • je beheerst de Nederlandse taal op native niveau;
  • je hebt eigen vervoer waarmee je naar je werk kunt komen;
  • je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar, waaronder op de woensdag en vrijdag.
wat ga je doen

Een greep uit jouw werkzaamheden als backoffice medewerker:

  • offertes en orders aanmaken in het ERP-systeem;
  • kleine berekeningen voor de verkoop;
  • bestellen en registreren van inkopen;
  • productie en verzendgegevens verwerken;
  • transport en verzenddocument opmaken.
waar ga je werken

Dit team is klein en compact en iedereen heeft hetzelfde doel. Na de inwerkperiode betekent dit veel vrijheid en zelfstandigheid. In de rol van backoffice medewerker zal je met name werkzaam zijn in de commerciele processen.

Hier werken betekent werken bij een financieel gezond bedrijf met oog voor de mens. De korte lijnen en de goede naam en positie binnen de internationale markt, maken dat je bij een topbedrijf komt te werken. Zowel de sector als de organisatie, laten de laatste en komende jaren een sterke groei en ontwikkeling zien. Ruimte genoeg om daar ook op persoonlijk vlak de vruchten van te plukken. Met andere woorden er is voldoende ruimte en support voor jouw eigen persoonlijke en professionele ontwikkeling.

sollicitatie

Leuke vacature toch? Reageer snel en we plannen een bakkie in!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Backoffice medewerker, Administratief medewerker
Startdatum:04-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via westland.rijswijk@nl.randstad.com of 0174-612280 of 06-30742724. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Hoek van Hollandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoek-van-hollandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hoek van Holland
  2. Backoffice medewerker Randstad 04-01-2024

Bekijk ook andere vacatures