Vacature Administratief medewerker (inkoop)

Administratief medewerker (inkoop) in s-Gravenzande

Functieomschrijving

Tijdelijke baan in verband met zwangerschapsverlof in 's-Gravenzande. Tenminste van 1 maart tot 1 oktober 2023. Ben jij administratief en communicatief sterk en binnen deze periode op zoek naar een uitdagende baan waar je veel leert? Lees dan even verder!

wat bieden wij jou
  • € 19,- bruto per uur (21+)
  • tijdelijk i.v.m. zwangerschapsverlof
  • inwerkperiode en learning on the job
  • In overleg te verdelen. 08:00-08:30 tot 17:00
  • leuke functie waar je snel veel ervaring opdoet
  • 's-Gravenzande. Vlakbij bus 455 en gratis parkeren
wie ben jij

Voor deze administratieve functie op de inkoopafdeling is het belangrijk dat je pragmatisch en stressbestendig bent. Een flexibele instelling hebt en communicatief vaardig bent. Wat willen we bij je terugzien:

  • minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • beheersing van de Nederlandse én Engelse taal op native niveau;
  • beschikbaar van maart tot oktober.
wat ga je doen

Op de afdeling inkoop heb jij als administratief medewerker een super belangrijke rol. Je ondersteunt, bestelt en stuurt verschillende aspecten aan. Denk hierbij aan planning, verwerking in SAP, contact met de leverancier, etc. Je ondersteunt je collega's in Engeland met het verwerken van de grondstoffen verwerken in SAP,. Je zorgt ook voor de communicatie voor de medewerkers in de productie/expeditie en richting Engeland en de leveranciers.

Gemma is je collega in Engeland waar je veel mee schakelt. Zij is verantwoordelijk voor de inkoop van pigment, hars en dergelijke. De inkoop en planning hiervan doet ze allemaal zelf, maar ze zit in Engeland. Dus jij bent haar “ogen” hier in 's-Gravenzande. Jij ontvangt dus het papierwerk van alles wat op deze locatie binnen komt vanuit Engeland en boekt dit in. Je neemt ook contact op met een vervoerder, leverancier of Gemma als er een order niet klopt of mist.

De meeste collega's in 's-Gravenzande spreken slecht of geen Engels, dus je bent hier echt een schakel in. Zo houden we het duidelijk en transparant: 1 aanspreekpunt, 1 contactpersoon. Voor artikelen/verpakkingen die je inkoopt, heb je zo af en toe een afspraak met de vertegenwoordiger op kantoor. Sowieso start je iedere ochtend met het bijwonen van het productieoverleg. En verwerk je de tankstanden in de planningsdocument in Excel.

  • inkoop liquides/oliën + voorraad bijhouden;
  • inkoop pbm, kantoorartikelen, koffie en dergelijke;
  • orders verwerken;
  • afvalstroom en pallets beheren;
  • pallets plannen;
  • douaneaangifte accijnsgoederen;
  • Inkoop/planning verpakkingen.
waar ga je werken

Deze leverancier voor de verpakkings- en drukindustrie heeft het meest complete wereldwijde portfolio van producten voor flexibele verpakkingen. Voor zowel conventioneel als digitaal drukwerk.

Ze zijn ontstaan vanuit vier grote bedrijven die op zichzelf toonaangevend waren. Door de mondiale positie hebben ze mensen met verschillende culturele en ethische achtergronden in dienst. Ieder met een breed scala aan stijlen, vaardigheden en ideeën. De kernwaarden:

- verantwoordelijk: ze nemen de verantwoordelijkheid voor onze daden en komen beloften na;

- samenwerkend: ze handelen op een collaboratieve en respectvolle manier. Werken in teams om de uiteenlopende talenten en expertise optimaal te benutten;

- betrouwbaar: ze handelen met integriteit en eerlijkheid om elke keer het juiste te doen;

- duurzaam: z handelen duurzaam – ze zullen de impact op het milieu verminderen voor een schonere, veiligere en mooiere toekomst.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:commercieel medewerker inkoop
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:19 – 19
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via westland.rijswijk@nl.randstad.com of 0174-612280 of 06-30742724. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hoek van Hollandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoek-van-hollandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hoek van Holland
  2. Administratief medewerker (inkoop) Randstad 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures