Administratief commercieel medewerker
36 uur per week op ons kantoor in de Europoort
De functie
Ben jij klaar voor een uitdagende carrièrestap? Wij zoeken een gedreven professional om ons team te versterken in een veelzijdige rol met drie belangrijke aandachtsgebieden:
Customer Service Expertise
Behandel de klantvragen met toewijding! Creëer en beheer klantdossiers, analyseer informatie met behulp van de historie uit operationele systemen, afgesloten dossiers en stakeholders en zet vragen intern uit om klantvragen optimaal te beantwoorden. Houd nauwlettend toezicht op de voortgang van klantdossiers en zorg dat alle gegevens up-to-date en geregistreerd zijn in ons CRM-systeem.
Efficiënte Afhandeling van Frequentiekortingsregeling
Optimaliseer klantvoordelen door de juiste clustering van (zuster)schepen voor de best mogelijke korting op loodsgeld. Zorg voor een nauwkeurige administratieve afhandeling binnen de geldende procedures en marges, inclusief zorgvuldige controle en digitale verwerking/archivering van documenten. Onderhoud heldere communicatie met clustereigenaren (agentschappen/rederijen) om de korting, volgens de geldende regels, zo efficiënt mogelijk af te handelen.
Werk nauw samen met verschillende externe partijen, zoals agentschappen, sleepdiensten, roeiers en het havenbedrijf. Bovendien heb je een nauwe samenwerking met collega's van financiën, planning en loodsen.
Wie zoeken wij?
Heb je een hbo-opleiding, bij voorkeur in commerciële of logistieke richting? Of heb je een mbo-opleiding met aantoonbare relevante werkervaring? Ben je bedreven in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie in Nederlands en Engels? Uitstekende kennis van en ervaring met Office en Excel, met kennis van Dynamics als pré. Ben je een analytisch talent, punctueel met een passie voor de haven? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Met wie werk je samen?
De functie van administratief commercieel medewerker wordt uitgevoerd binnen de afdeling marketing & communicatie van de regio Rotterdam-Rijnmond. Deze afdeling ontwikkelt, coördineert, organiseert, adviseert, voert uit en bewaakt het marketing- en communicatiebeleid en relatiebeheer voor de regio, is verantwoordelijk voor de Customer Service Desk en de toegekende frequentiekortingaccounts. Het team bestaat uit 3 personen.
Wij bieden
Nadere informatie en solliciteren
Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Angela Stelt, manager Marketing & Communicatie, via telefoonnummer .
Functie: | commercieel administratief medewerker |
Startdatum: | 09-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3314 – 4418 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Nederlands Loodswezen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hoek van Hollandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoek-van-hollandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hoek van Holland via hoekvanhollandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hoekvanhollandkrant.nl.
© hoekvanhollandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.