Vacature Hotel General Manager / Onboard Sales & Services Manager

Hotel General Manager / Onboard Sales & Services Manager in Hoek van Holland

Hotel General Manager / Onboard Sales & Services Manager

Hoek van Holland

Hotel General Manager / Onboard Sales & Services Manager
Bij Stena Line is geen dag hetzelfde! Aan boord van de Stena Hollandica houd jij je bezig met alle Hospitality afdelingen in de functie van General Manager, of zoals wij het zelf noemen: Onboard Sales & Services Manager. Stena Hollandica met haar 538 passagiershutten, 85 personeelshutten, ruimte voor 1.200 passagiers, 2 restaurants, een premium lounge, 3 bars én een Dutyfree winkel krijg je de kans om te schitteren. Samen met jouw Internationale team zorg je ervoor dat Stena Line altijd de eerste keuze is en blijft voor haar passagiers. Met jouw leiderschapskwaliteiten zorg je er voor dat jouw team zich ontwikkelt in een prettige werkomgeving dat consistente standaarden handhaaft.

Heb jij zeebenen en ben jij graag de spin in het web die fungeert als verbindende, aansturende factor binnen diverse afdelingen? Dan is dit je kans!

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden :
Als officier aan boord van de Stena Hollandica stuur jij ongeveer 65 collega's aan, signaleert verbetermogelijkheden en onderneemt proactief actie. Je coacht, faciliteert en ontwikkelt je team en je stimuleert collega's om volgende stappen te zetten en zodat zij de serviceverwachtingen van onze passagiers kunnen overtreffen.

Daarnaast ben je voor de volgende taken verantwoordelijk:

  • Executive en coördinatie van Stena Line's On Board Sales & Services strategie, values & policies;
  • Dagelijks operationeel management van de afdelingen, door middel van het waarborgen van bestaande processen en procedures;
  • Performance Management, Training & Development van een succesvol team zodat zij onze gasten een excellente service kunnen verlenen;
  • Waarborgen en verfijnen van de efficiëntie en het commerciële resultaat;
  • Zorgdragen voor een optimale financiële prestatie van de Onboard Sales & Services. Correct Cost Control in combinatie met het groeien van de omzetten voor het beoogde financiële netto resultaat;
  • Opstellen van budgetten en bewaken van deze budgetten in overeenstemming met het Stena Line beleid;
  • Garanderen van het hoogste niveau van klantenservice in overeenstemming met servicestandaarden en Customer Satisfaction -doelen.

Tevens staat bij Stena Line staat Sustainability hoog in het vaandel. In deze rol verzorg je dan ook dat alle faciliteiten en processen voldoen aan alle wettelijke- en kwaliteitseisen in samenwerking met de kapitein, het deck- en engineering team

Wat ga je beleven aan boord van Stena Line?
Bij Stena Line geloven we dat alles met elkaar verbonden is. Door mensen en goederen samen te brengen, stellen we bedrijven en de samenleving in staat om te groeien. Als je in het verleden op zee hebt gewerkt, dan weet je hoe bijzonder het is dat het team al snel als een tweede familie wordt. Wanneer je aan het varen bent leef je aan boord in één van onze bemanningshutten, er is een fitnessruimte en voldoende ruimte om te ontspannen, plezier te hebben en te socializen met jouw collega's. We hopen dat je de nieuwe uitdaging ziet als een kans om te groeien en te ontwikkelen. Hierbij gebruik makend van al je huidige vaardigheden en het verwerven van vitale nieuwe. Zo zal je onder andere uitvoerig getraind worden in Basic Safety met Sea Survival, Advance Fire Fighting, Medical First Aid & Medical Care. Samen met je hechte team heb je de verantwoordelijkheid om de overtocht zo comfortabel mogelijk te maken, zowel voor onze passagiers als voor jou en je collega's. De reis begint bij ons - kom bij onze familie!

Wie ben jij?
Bij Stena Line is je persoonlijkheid net zo belangrijk als hoe goed je bent in wat je doet. In onze medewerkers zien we graag initiatief, enthousiasme en commerciële gedrevenheid binnen alle aspecten van hun functie. Je vermogen om een consistent hoge standaard van dienstverlening te bieden is natuurlijk belangrijk, maar dat geldt ook voor passie voor de rol.

Al onze medewerkers hebben de verantwoordelijkheid voor de veiligheid van onze passagiers en hun eigen veiligheid aan boord. Als zodanig is het een vereiste dat je in goede fysieke en mentale gezondheid moet zijn.

Verder heb je / ben je:

  • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding met voorkeur in de richting van Hotel Management;
  • Minimaal 10 jaar (senior) aantoonbare leidinggevende ervaring en 5 jaar operationele relevante werkervaring bij voorkeur in een hotelomgeving of scheepvaartindustrie ;
  • Ervaring in het coachen, trainen en motiveren van personeel;
  • Ervaring met verander en performance management;
  • Een gemotiveerde, flexibele en initiatiefrijke opstelling, hands-on mentaliteit, probleemoplossend vermogen en je bent in staat om zowel in een team als ook zelfstandig te werken;
  • Ervaring met Microsoft Office vereist, inclusief Excel & Power point;
  • Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Sterk in multitasken en werken in een snelle omgeving en je bent business & commercial minded.

Wat hebben wij te bieden?
Een interessante en uitdagende functie waarbij collegialiteit, flexibiliteit en hard werken samengaan en aanvullend:

  • Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren;
  • Een all-in gage tussen de € 4.408,33 en € 6.237,74 conform CAO Zeevarenden tussen Stena Line BV en Nautilus Int.;
  • Een uitstekend vaar- en verlofschema: 1 week werken aan boord wordt gevolgd door 1 week verlof (vrij van boord);
  • 5 weken vakantie in totaal (één keer 3 weken en één keer 2 weken vakantie per kalenderjaar). Van de 52 weken op jaarbasis, werk je er slechts 24!;;
  • Geen mobiele telefoon! Die heb je ook niet nodig want als je bij ons vrij bent, ben je ook echt vrij.
  • Ervaring als General Manager, maar niet op zee? Geen probleem, wij zorgen ervoor dat jij alle STCW trainingen aan de start van je Stena Line carrière zal doorlopen;
  • Uitstekende primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Opleidingsmogelijkheden binnen Stena Line.
Geïnteresseerd?
Upload dan vóór 16 februari 2024 je CV via de 'apply' button op deze website.
Voor meer informatie of vragen over deze vacature kun je contact opnemen met .

Functie:sales manager
Startdatum:03-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4408 – 6237
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Stena Line via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hoek van Hollandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoek-van-hollandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hoek van Holland
  2. Hotel General Manager / Onboard Sales & Services Manager Stena Line 03-02-2024

Bekijk ook andere vacatures