Vacature Manager MKB Team

Manager MKB Team in Naaldwijk

Manager MKB Team

Word jij er gelukkig van om als coachend leidinggevende tevens verantwoordelijk te zijn voor het creëren van randvoorwaarden en het stimuleren van de ontwikkeling van medewerkers? Dit met als doel een lerende organisatie te zijn, waarin wij in ons PAK-concept (ProActieve Klantorganisatie) de klanten optimaal bedienen en volop waarde toevoegen bij de klant.

Naaldwijk Zuid-Holland

Accountancy / Administratiekantoor

Administratief / Financieel

32 - 40 uur 40 uur

HBO

Wat ga je doen als Manager MKB Team?

In de functie van Teamleider MKB treed je op als sparringpartner voor een beperkt aantal klanten en geef je daarnaast leiding aan een team van professionals. Je gelooft in coachend en dienend leiderschap en vindt het belangrijk dat teamleden eigen verantwoordelijkheid krijgen om het werk uit te voeren.

Als Teamleider ben je, samen met , de andere Teamleider, verantwoordelijk voor een team van 20 tot 25 medewerkers. Concreet betekent dit dat je collega's begeleidt in hun ontwikkeling en andere taken oppakt welke horen bij je leidinggevende functie. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een goede planning van de werkzaamheden en de aansturing van de processen binnen het team. Het team opereert in een hybride en flexibele werkomgeving. Bovendien ben jij cultuurdrager van een warme, betrokken werksfeer en ben jij in staat het kwaliteitsniveau te waarborgen en waar nodig te verbeteren.

Een aantal van jouw taken zijn:

  • Leidinggeven aan en coachen van de Assistent Accountants, Klantbeheerders en andere leden van het team;
  • Het voeren van voortgangs- en coachingsgesprekken om de medewerkers in hun kracht te zetten;
  • Signaleren van nieuwe kansen en acties ondernemen om dienstverlening uit te breiden en te verbeteren en efficiëntie te verhogen;
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede planning van de werkzaamheden;
  • Je bent Klantbeheerder voor een beperkt aantal klanten;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de klantenportefeuille van het team;
  • Begeleiden van de veranderingsprocessen;
  • Je bent lid van het Management Team.

Waarom Alfa?

  • 500 euro te besteden aan goede thuiswerkvoorzieningen en mogelijkheid tot hybride werken;
  • Elk jaar ontvang je 40 studie-uren om te investeren in je eigen groei en vaardigheden;
  • De unieke mogelijkheid om zelf eigenaar van onze organisatie te worden;
  • 32 - 40 uur;
  • 25 vakantiedagen;
  • Competitief salaris, een vast contract en een individueel keuzebudget van 5,08%. Deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering. Onze pensioenregeling vraagt een eigen bijdrage van 3%.

Wat neem je verder mee:

  • Je hebt een duidelijke visie op leiderschap en hier ook ervaring in opgedaan;
  • Je bent goed financieel onderlegd;
  • Je hebt passie voor de mens en het leidinggeven;
  • Je staat graag in verbinding met mensen en beschikt over communicatieve vaardigheden;
  • Je bent vaardig en kundig met ICT-applicaties en denkt mee met veranderingen in de digitalisering;
  • Je hebt een klantgerichte instelling en ervaring met klantgesprekken;
  • Je bent een motivator in veranderingsprocessen;
  • Je bent gestructureerd en vaktechnisch onderlegd. Met jouw organisatorische en leidinggevende capaciteiten loopt het team op rolletjes. Je weet op een goede wijze gebruik te maken van de kwaliteiten van je collega's en je levert een positieve bijdrage aan het team.

Waarom Alfa?

Wij zijn Alfa Accountants en Adviseurs. Een brede zakelijke dienstverlener met als doel: duurzaam waarde creëren. Dit doen we zowel voor onze klanten, voor onze medewerkers als voor de maatschappij. We zijn graag lokaal betrokken en overal dichtbij. Geen wolkenkrabbers in de grote steden, maar juist regionaal vertegenwoordigd in de kleine steden en dorpen eromheen en vanuit 35 vestigingen in heel Nederland werken wij samen aan een groter doel: het versterken van het lokale ondernemerschap op een zo duurzaam mogelijke manier.

Team Naaldwijk
Op de vestiging in Naaldwijk zijn we ondertussen al gegroeid naar een team van 13 collega's! Met onze ligging in het Westland zie je dat van oudsher veel klanten uit de regio komen, maar met de groei van het team worden steeds meer nieuwe klanten aangetrokken buiten de omgeving van het Westland. Voor onze klanten verrichten we voornamelijk wettelijke controles, waarbij ons klantenpakket voornamelijk bestaat uit glas- en tuinbouwbedrijven en transport- en logistieke ondernemingen.

Ook het afschakelen van werk en het werken aan teambuilding staan hoog op het prioriteitenlijstje. Hier geven we in ieder geval één keer per kwartaal vorm aan door middel van het organiseren van een teamuitje en ons maandelijks taartmoment. Hierbij moet een collega roterend de lokale specialiteit van zijn/haar woonplaats meenemen. Uiteraard staat de mogelijkheid om de eigen bakkunsten hier te tonen en wordt dit beloond met bonuspunten.

Het belangrijkste blijft een mooie balans tussen serieus werken, maar ook juist ontspanning en gezelligheid. Dit zorgt juist voor een betere productiviteit en dat doen we samen!

Solliciteren?

Wil je solliciteren? Solliciteer dan via onderstaande sollicitatiebutton. Stuur je liever een e-mail met daarbij jouw cv? Dat kan ook naar . Heb je verder nog vragen? Bel dan naar .

Versturen



Functie:manager mkb team
Startdatum:02-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Alfa Accountants en Adviseurs via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hoek van Hollandkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoek-van-hollandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hoek van holland
  2. Manager MKB Team Alfa Accountants en Adviseurs 02-06-2024

Bekijk ook andere vacatures