Bedrijfsomschrijving
Opgericht in 1983 als een dochteronderneming, bood dit bedrijf ondersteuning aan een veel groter bedrijf. Zij ontwikkelde uitgebreide zakelijke activiteiten op eigen kracht en, terwijl het nauw bleef samenwerken, smeedde het relaties met bedrijven die in andere sectoren opereerden en begon het autonoom te opereren als aanbieder van deel- en volledige ladingtrailer diensten door heel Europa. Tegen 2000 opereerde dit bedrijf onafhankelijk van het bredere concern en werd het verkocht via een management buy-out waarbij twee leden van het Nederlandse managementteam de eigenaar werden.
Het kantoor zit in de Europoort en daar wordt gewerkt met een hecht team. Dit team bestaat uit 7 planners, 4/5 klantenservice medewerkers en order invoer medewerkers. Het magazijn en de logistieke werkplaats zitten naast het kantoor waardoor iedereen op hetzelfde terrein rondloopt. Er heerst een Rotterdamse hardwerkende mentaliteit. De werktijden zijn van 8.30 tot 17.30 en de werkdagen van maandag t/m vrijdag. Met het openbaar vervoer is de locatie moeilijk bereikbaar maar er zijn genoeg parkeerplekken.
FunctieomschrijvingAls Klantenservice Medewerker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met klanten en het bieden van ondersteuning bij vragen, problemen en klachten. Jij werkt 32 tot 40 uur per week (parttime/fulltime) bij een prachtig bedrijf in de Europoort, Rotterdam. Met jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling help jij klanten en sta jij hen professioneel te woord.
Jij bent het eerste aanspraakpunt en verwerkt binnenkomende orders. Hierna regel jij de transporten (zowel nationaal als internationaal). Als Klantenservice Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang van de transporten waarna je de klanten hierover informeert. Door contact te houden met vervoerders en andere afdelingen blijf jij op de hoogte van het gehele proces. Met jou inzicht signaleer je knelpunten en denk jij proactief en kritisch mee over verbeteringen in het proces.
Functie-eisenFunctie: | adviseur klantenservice |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3200 – 3200 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via n.vantiggelen@werk.olympia.nl of Noa van Tiggelen. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hoek van Hollandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoek-van-hollandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hoek van Holland via hoekvanhollandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hoekvanhollandkrant.nl.
© hoekvanhollandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.