Adviseur Kwaliteit
Wij zijn de grootste aanbieder van professioneel welzijnswerk in Den Haag. Onze professionals ondersteunen de inwoner die het nodig heeft in de eigen wijk. We geloven in de kracht van iedereen in de eigen leefomgeving en dragen daar graag aan bij als dat nodig is. We laten onze impact graag zien. We zien onszelf als een lerende organisatie, dus we zijn open over successen maar ook over de dingen die beter kunnen. Dat maakt ons kwaliteitsmanagement van belang en interessant. We voldoen aan keurmerken die we op peil houden door onze interne en externe audits. Kenmerkend aan ons kwaliteitssysteem is dat we ten dienste staan aan de inwoner en dat methodieken en processen ons daarbij ondersteunen. Daarom worden deze met onze sociaal werkers uitgewerkt. We geloven in het tonen van verantwoordelijkheid en leiderschap door ons allen in een open, veilige en diverse omgeving. We staan voor iedere inwoner en voor iedere medewerker: iedereen doet ertoe en hoort erbij. Wil jij ons helpen om in dit alles steeds beter te worden?
Dit ga je doen
De Adviseur Kwaliteit houdt de organisatie scherp en zorgt ervoor dat deze blijvend verbetert. De adviseur bedenkt manieren om instrumenten praktisch werkbaar te krijgen en te houden en zoekt actief de verbinding met de praktijk.
De wereld om ons heen, de wet- en regelgeving en onze organisatie veranderen voortdurend. In deze dynamiek stuurt de adviseur de verbetercyclus (PDCA) aan en is deze in samenwerking met het MT verantwoordelijk voor het uitvoeren en borgen van ons kwaliteitsmanagementsysteem. Als adviseur inspireer en activeer je en ben je voortdurend op zoek naar de balans tussen systemen en de praktijk. Je biedt ondersteuning aan de directie en het management, geeft gevraagd en ongevraagd advies en praat mee over vernieuwingen en verbeteringen van het kwaliteitsmanagementsysteem. Je bewaakt de voortgang, houdt iedereen alert en stelt bij waar nodig. Dit vraagt om inzicht en interpretatie van richtlijnen en procedures.
Als adviseur ben je verantwoordelijk voor het gehele certificeringsproces van de diverse kwaliteitskeurmerken. Je begeleidt de externe audits, initieert interne audits en geeft hier mede uitvoering aan.
Zo maak jij het verschil
Het is in jouw functie prettig als je overtuigend kunt zijn in het schriftelijk en mondeling presenteren van advies op verschillende niveaus binnen de organisatie. Je bent bestuur- en organisatiesensitief en je houdt ervan om knelpunten zelfstandig op te lossen door oplossingsrichtingen te onderzoeken en een overwogen keuze te maken. Je bent in staat naar eigen inzicht vorm en prioritering te geven aan werkzaamheden. Je bent daarnaast een verbinder en teamspeler en vindt het leuk om collega's te betrekken bij ontwikkelingen rond kwaliteit, de samenhang met data-gedreven werken en informatiebeveiliging. Met dit alles te zorgen voor draagvlak als zich nieuwe ontwikkelingen voordoen en aanpassingen in de uitgangspunten en werkwijze duurzaam te borgen. Uiteraard ontwikkel, implementeer en actualiseer je beleid op het gebied van kwaliteit en informatiebeveiliging en stel je (verbeter)adviezen, beleid en rapportages op met betrekking tot integrale kwaliteit en veiligheid naar aanleiding van incidenten, acties, controles en resultaten op het gebied van kwaliteit.
5 redenen waarom dit iets is voor jou
Hier mag je op rekenen
Hier kom je terecht
Binnen werk je samen met enthousiaste collega's die samen voor en met inwoners werken aan een leefbare stad.
Jouw rol binnen brengt je in contact met een netwerk van maatschappelijke organisaties, waaronder JESS, JongLeren, MEE ZHN en , alle gefaciliteerd door Xtra. Binnen deze krachtenbundeling draait het om op een verbindende en inspirerende manier samenwerken en positie innemen om impact te maken voor een samenleving waarin iedereen meetelt en de kans krijgt mee te doen.
Meer weten over ? Ga naar onze website www..nl
Het sollicitatietraject
Uiterlijk 5 werkdagen na sluitingsdatum ontvang je bericht of je wordt uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
Na het kennismakingsgesprek volgt (eventueel) een tweede gesprek en bij wederzijds enthousiasme heb je het arbeidsvoorwaardengesprek. Na je arbeidsvoorwaardengesprek kun je jouw contract digitaal ondertekenen en is het alleen nog afwachten tot je eerste werkdag!
Contact
Wil je even sparren over de functie en deze vacature?
Bel, app of mail Irma Dijkstra, Directeur : / .
Functie: | adviseur kwaliteit |
Startdatum: | 19-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 5272 – 5272 |
Uren per week: | 28 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Xtra via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hoek van Hollandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hoek-van-hollandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hoek van Holland via hoekvanhollandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op hoekvanhollandkrant.nl.
© hoekvanhollandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.